biznes i ekonomia ogólna sklepy internetowe

Koc z logo – przytulny upominek reklamowy

Upominkiem reklamowym może stać się niemalże wszystko – także ciepły i miękki koc doskonały do okrycia się podczas chłodnego wieczoru. Jeśli także chcesz zdecydować się na taki produkt, możesz zamówić go z usługą personalizacji, na przykład z logo!

Gdy chcemy zdecydować się na zakupienie upominków reklamowych, powinniśmy przede wszystkim określić, co może przypaść do gustu naszym klientom lub też innym odbiorcom, którym zamierzamy przekazać taki prezent.

Jeśli zależy nam na podarowaniu upominku wyrażającego naszą troskę, w takim przypadku kapitalnym pomysłem może być koc z logo, który sprawdzi się podczas chłodnych dni, a także na wycieczki czy też na plażę.

Aktualnie koce z logo oferuje wiele firm, w tym między innymi można zamówić je w sklepie internetowym GiftLogo.

Jak wybrać najlepszy upominek tego rodzaju? Ile trzeba będzie za niego zapłacić? Sprawdź teraz!

Koc z logo – na każdą porę roku

Najlepiej, aby upominek reklamowy był praktyczny, aby nie wylądował od razu na dnie szafy. Koc może być bardzo użytecznym podarunkiem, który sprawdzi się nie tylko na te chłodniejsze miesiące, ale także na każdą inną porę roku.

W sprzedaży można znaleźć wiele różnych typów koców, które mogą posłużyć także jako koc z nadrukiem jako gadżet firmowy przekazywany przez przedsiębiorcę swoim klientom, kontrahentom czy pracownikom.

Na zimę kapitalnym pomysłem będzie koc polarowy, który wykonany jest z miękkiego, ciepłego, przyjemnego w dotyku polaru. Jest przy tym bardzo lekki oraz szybko schnie. Sprawdzi się świetnie w domu, ale również podczas podróży czy wyprawy w góry.

Dodatkowo, koc polarowy może posłużyć dla dzieci jako koc piknikowy albo koc plażowy. W sprzedaży znajdziemy także modele z praktycznymi uchwytami, które ułatwiają ich przenoszenie. Ciekawą propozycją dla osób doceniających praktyczne gadżety będzie koc 2 w 1, który po włożeniu do specjalnego pokrowca zamienia się w poduszkę.

Ciekawą propozycją będzie także koc podwójny – z jednej strony znajduje się najczęściej ciepła dzianina akrylowa albo polar, natomiast z drugiej warstwa sztucznego baranka typu Sherpa.

W sprzedaży możemy znaleźć także inne artykuły – mata plażowa wykonana z tkaniny czy też koc piknikowy, który ma specjalną warstwę chroniącą przed wilgocią i zabrudzeniami. Taki koc z uchwytem będzie także łatwiejszy w przenoszeniu.

Koce oferowane są w różnych kolorach i rozmiarach, dlatego też można dopasować je indywidualnie do konkretnych projektów, wymagań.

Ile trzeba będzie zapłacić za koc z logo?

Za koc z własnym nadrukiem wcale nie trzeba płacić bardzo dużo. Ceny zależne są przede wszystkim od wybranego wariantu takiego upominku. Za koc z nadrukiem logo wykonany z polaru zapłacimy od około 20 do 30 złotych. Z kolei piknikowy koc reklamowy będzie już wydatkiem rzędu około 60-70 złotych.

Personalizacja najczęściej odbywa się przez wykonanie haftu na kocu – haft może mieć jeden kolor lub kilka kolorów dla uzyskania dekoracyjnego efektu. Haftować można zarówno napisy, jak również grafiki. Hafty wykonuje się komputerowo, dzięki czemu są tak precyzyjne, a przy tym szybkie w wykonaniu.

Dostępne są także koce, na których drukuje się napisy, a nawet duże grafiki, na przykład ze zdjęcia.

Jeśli także chcesz zamówić gadżety reklamowe takie jak koce z logo, możesz zrobić to już teraz w firmie GiftLogo, która w swoim asortymencie posiada szeroką gamę różnych koców przeznaczonych do personalizacji. Zamówienie można zrobić już teraz przez internet!

Related posts

Wynajem mieszkań krótkoterminowy Warszawa – na co się zdecydować?

Marta

Właściwe warunki w firmie a toaleta na budowę

Marta

Procesy technologiczne a stanowisko technologa

Marta